Erkan ÖZTÜRK

Şifre:

[1 [2 [3 [4 [5 [6 [7 [8]  [9 [10 [11

:: 25 ŞUBAT 2011 ::

Sharm El Sheikhden Kahireye. Kahirede El Tahiri Meydanında Devrim Parisi.
Sabah gün doğarken uyandım, keyfim yerinde. Kahvaltı sonrası toplanıp yola çıkmaya karar verdim. Aslında kalıp çok derine inmeden dalış yapmak istiyordum ama 1 günlük programın tüm pazarlıklara rağmen 300 EP dan yani 50 dolardan aşağı inmemesi bunu benim için sonraki bir zamana ertelettirdi.

:: 25 ŞUBAT 2011 ::

Aqabadan ayrılıma, Mısır Nuweiba ve Sharm El Sheikh
Bekleyişim nihayet son buldu (sanıyordum). Mübarek Mısır’da istifa edip gidince bana da Mısır yolları göründü. Hemen Limana gidip bilet aldım saat 21:00. Hava rüzgarlı olduğu için tek sefer yapıyorlar ve o da yavaş olan feribot, zaten benim tercihim de o olacaktı. Limanda standart gümrük geçiş işlemlerini yaptım.

:: 24 ŞUBAT 2011 ::

Wadi Rum ve Jeep Safari, Aqabaya gidiş, Mısıra geçmeyi bekleyiş.
Sabah erken kalktım, Abdullah erkenden kalkmış uyanmamı bekliyor, gidişime bakacak. Çay demledi beraber bir şeyler yedik ve ben yola çıktım. Güzel yollardan geçtim ama kanıksadım sanırım ya buralar güzel değil ya da ben bu güzelliklere çok alıştım. Şu ana kadar Ürdün'de hep alternatif yollardan geçtim ilk kez King Highway denilen otobana bağlandım. Wadi Rum’a vardım.

:: 23 ŞUBAT 2011 ::

Petra
Sabah gözlerim uykusuzluktan yanarak uyandım, canım tulumun içinden bir türlü çıkmak istemiyor. Gece buz, BUZZZZ gibiydi. Bir gece önce yağan yağmurun zemindeki nemi, gece sıfırın altına inen ısıyla birleşince ve bu duruma ben gündüz güneşli güne aldanıp don paça tuluma girince ilk önce rahatça uyudum ama gece uyandığımda dondurucu soğuğu fark ettim.

:: 22 ŞUBAT 2011 ::

Güzel yerler, yeni insalar. Rota Madaba, Dana Reserv Area ve Petra.
Sabah değişen bir şey var hava güneşli, inanılır gibi değil. Geceden çantaların çoğunu toparlamıştım, oyalanmadan yani saat 11:00 gibi J yola çıktım. Hava ve yollar bir harika.

:: 22 ŞUBAT 2011 ::

Madaba ve Ammanda geçen bir gün. Türkiye Büyükelçiliğini ziyaret.
31.01.2011 Sabah geceki uykunun rahatlığıyla iyi hissederek kalktım, dışarı baktım yağmur devam ediyor, canım hiç yataktan çıkmak istemedi. Biraz daha uyudum.

:: 21 ŞUBAT 2011 ::

Gezemediğim Mount Nebo, Madaba Mozaikleri, Jarash ve Ajlun. Güzel bir gün.
29 Ocak Cumartesi Mount Neboyu gezemeden geri dönerken Ölüdeniz üzerinde gün batımı çok güzeldi. Sabah kalkıp kahvaltı sonrası önce Madaba mozikleri. Mozaikler ilgi çekici şehrin her tarafında var. Sonra Madaba Antik Müzesine gittim, evlere şenlik.

:: 21 ŞUBAT 2011 ::

Ürdün Eski Amman, Mount Nebo ve Uyn Musa
Madaba 28 Ocak Cuma Sabah 7.30 da kalkıp kahvaltı yaptım. Salome oteldeki kahvaltı açık büfe. Krep, yumurta, 3 çeşit reçel, pekmez, labne, 2 çeşit peynir, zeytin domates salatalık, kahve veya çay. Mönü her sabah böyle.

:: 19 ŞUBAT 2011 ::

Boran Gökbulut la geçişten geleceğe...
Dün gece uzun zamandır konuşamadığım kardeşim Boran Gökbulut ile facebookta yazıştık. Bu gezimde bana maddi manevi ço desteği oldu. Meğer ne çok hayalimiz varmış.

:: 11 ŞUBAT 2011 ::

Ürdün sınır giriş işlemleri, Ürdünde ilk akşam.

[1]--  [2]--  [3]--  [4]--  [5]--  [6]--  [7]--  [8]- [9]--  [10]--  [11]--

Bu Sitede Kullanılan Yazılı ve Görsel Materyalin Tamamı Erkan Öztürk'e Aittir ve İzinsiz Kullanılamaz