Erkan ÖZTÜRK

[1 [2 [3 [4]  [5 [6 [7 [8 [9 [10 [11

:: 18 AĞUSTOS 2012 ::

Motoplus
Jean görünümlü kevlar pantolon ile biraz daha şık görünürken güvenliğimi de sağlamış olacağım.

:: 18 AĞUSTOS 2012 ::

Global Star ile beni takip edin
Uzun bir yolculuğa çıkıyorsanız geride bıraktığınız yakınlarınız sizi hep merak ederler. Hele bu yolculuk Afrika'ya ve motorla yapılınca endişeler biraz daha artıyor.

:: 18 TEMMUZ 2012 ::

Yakupoğlu Deri Sanayi yani bilinen adıyla YDS gezimize sponsor oldu.
Kalahari çölünde Kalahari bot, kulağa hoş geliyor.

:: 15 TEMMUZ 2012 ::

Adore Mobiya desteğiyle ilerliyoruz.
Ürünlerine Türkiye'de ve Avrupa'da 7 yıllık garanti vermek gibi bir çok alanda ilklere imza atan Adore Mobilya bir çok ilke imza atacak Afrikanın Rengi'ne sponsor oldu.

:: 4 TEMMUZ 2012 ::

Tuzcuoğlu Holding "Afrikanın Rengi"ne sponsor oldu.
Tuzcuzade Ahmet Bey Tuzcuoğlu ailesinin reisidir, Konya'da tuz ticareti ve nakliyesi yapmaktadır. 1. Dünya savaşı sonrasında İzmir'e yerleşmeye karar verir.

:: 9 EKİM 2011 ::

Bana kalanlar
11 ülke geçtim bu gezide, Avrupa, Afrika ve Asya kıtalarında motor sürdüm. Dünyanın en Büyük çölü Sahra’yı gördüm. Dünyanın en uzun nehri Nil’i takip ettim kilometrelerce. Dünyanın 2. Afrika’nın deniz seviyesinden en alçak yerinde kamp yaptım yıldızlarla.

:: 4 HAZİRAN 2011 ::

Bir gezi daha bitti.
Ve işte 5 ay boyunca ülkeler, kıtalar, denizler, çöller aştıktan sonra yine buradayım. Sonraki planım, İstanbul’a ailemin, sevdiklerimin, kızımın yanına gitmek Çok özledim. Gezimin bitiş yazısında, belki sokakta, bir toplantıda veya başka bir gezide görüşmek üzere Hoşça kalın

:: 3 HAZİRAN 2011 ::

Yol bitmedi Sivasta kaldım. Bakalım Ankara yolu nasıl?
Ankara’da ne kadar arkadaşım var eş dost telefonlar falan akşamı ettim. Ertesi gün sabah kahvaltıda bir yerde buluşmaya karar verip geceyi geçirdim. Sabah planım toplaşma.

:: 2 HAZİRAN 2011 ::

Yol nereye giderse. Hedef Ankara üzerinden İstanbul. Kaç gün sürecek bilmiyorum.
Sivas’a yaklaşırken kelimenin tam anlamıyla dondum. Bir ara inlediğimi hatırlıyorum. İl merkezine girdiğimde gps’in bana verdiği en yakın otele gittim, tek sorum sıcak su var mı oldu ve tek hayalim kendimi sıcak bir suyun altına atmaktı.

:: 1 HAZİRAN 2011 ::

Şirazdan Esfahana derken Türkiyeye geldim. 1 günde 1600 km
Gün doğdu yola çıktım saat 4.20 ama hava aydınlık bu benim için iyi daha çok vaktim var. Hava çok güzel, benzin çok pahalı değil İran’da yaklaşık 0.70 sent. Yani benzin tasarrufuna gerek yok, yol uygunsa gazlayabilirim.

[1]--  [2]--  [3]--  [4]- [5]--  [6]--  [7]--  [8]--  [9]--  [10]--  [11]--

Bu Sitede Kullanılan Yazılı ve Görsel Materyalin Tamamı Erkan Öztürk'e Aittir ve İzinsiz Kullanılamaz