Erkan ÖZTÜRK

Şifre:

[1 [2 [3 [4 [5 [6 [7 [8 [9 [10]  [11

Harisa Kilisesi, muhteşem manzara ve Bourj Hamoud
Gece sürekli yağmur yağdı saat 6:00’da uyandım, yağmur sesi kesilir kesilmez çıkıp toparlandım. Dün akşamdan aldığım bisküvi ve kolayla güne başladım. Hafif çiselemeye başlayan yağmurla yola çıktım daha 10 dakika gitmeden güneş açmaya başladı, keyfim yerinde.

BYBLOS antik kenti ve Jabeil/ Lübnan
Lübnan dinler kenti ama ayrılmış dinlerin kenti. Müslüman ve hristiyan Araplar, suniler, Ermeniler, şialar, dürziler, sınıra ulaştıkça caferiler (ki dürzileri Caferi sanırdım) genelde bir arada oturuyorlar. Lübnan sadece Jeitta veya Beyrut veya Byblos’tan ibaret değil, birçok doğa güzelliğinin yanı sıra varoşlardaki insanların hayatı yaşadığım ülkemin ve hayatın güzelliklerini tekrar tekrar hatırlatıyor. Beyrut halklar arasında hem dinen hem de maddi açıdan uçurumlar olan bir ülke. Beyrut şehir merkezi çok ama çok pahalı oteller, restoranlar, dünya markaları binalarıyla tam bir dünya şehri görünümünde. Beyrut’un 1-2 km dışarılarına doğru çıktığınızda o şehir gidip yerine bambaşka bir dünya geliyor.

:: 26 OCAK 2011 ::

Tardüs gezim, en ilginç alan Arwad Adası.
Sabah erken kalktım ama kahvaltı saat 8:30’da bu seyahatte kahvaltı yapmadan hareket etmemek gibi bir düşüncem var, çünkü en garanti öğün bu. Kahvaltıdan sonra Hassan’a otelin karşısındaki adayı sordum, adının Arwad olduğunu öğrendim, adaya arwad mı deniliyor yoksa adanın adımı Arwad yarım yamalak konuşmayla anlaşamadık. Arwad’ın turistik bir yer olduğunu motorlarla gidildiğini söyledi. Fotoğraf makinemi alıp çıktım.

Halep notları.
13 Ocak Perşembe Sabah 7:30 da uyandım ve kahvaltıya indim, Halep’i gezip eğer gerek olursa bir gece daha kalacağım olmazsa yola çıkacağım. Planladığım rotada yaklaşık 350 Km yolum var, Hama, Homs şehirlerinden geçip “Çölün Gelini” Palmyra’ya gitmek istiyorum.

:: 25 OCAK 2011 ::

Suriyeden bilgilere devam...
Palmyra Sabah saat 07:00’da kalkmayı planlıyordum ama 08:00’da kalktım, aşağı inip kahvaltı yaptıktan sonra oyalanmadan motoru dışarı çıkarıp Palmyra Kalesi’ne doğru yola çıktım, mesafe çok yakın 5 dakikada vardım. Kale saat 13:00’dan sonra açılacakmış, buradan eminim manzara daha da güzel olacak ama kısmet degılmıs. Bende dışından birkaç fotoğraf çekip antik şehre doğru inmeye başladım.

:: 23 OCAK 2011 ::

Lubnan gezisi bitti, tekrar Suriye Samdayim.
Cok guzel gunler, arkadaslar ve anilarla birlikte Suriye'ye vardim.

:: 17 OCAK 2011 ::

Hoscakal Turkiye Merhaba Suriye
Hoşçakal Türkiye merhaba Suriye Yine güneşli ve huzurlu bir sabaha uyandım, otelde kahvaltımı yapıp bir bardak çay alıp belki de son konforlu otel odamın keyfini çıkardım. Duş aldıktan sonra inip motorumu yükledim. Antakya’da bir gün fazla kalmam beni Halep’te olası bir uğraştan kurtardı. Samandağ yoluna giderken kilometremin bozulduğunu daha önce anlatmıştım.

:: 17 OCAK 2011 ::

Sevgili dostlar, beyruta vardim sorun yok
Iyiyim merak etmeyin

:: 11 OCAK 2011 ::

Ankara Uğurlama, Antakya Yolu ve Antakya
Teşekkür ederim... Beni yine yalnız bırakmayanlara, gelenlere, gelmeyi çok isteyipte gelemeyenlere, iyi dileklere Teşekkür ederim.

:: 6 OCAK 2011 ::

Bir ışık oyunu mu UFO mu? :):)
Fotoğraflarımı düzenlerken çektiğim bir fotoğrafın üzerindeki iki parlak nokta...

[1]--  [2]--  [3]--  [4]--  [5]--  [6]--  [7]--  [8]--  [9]--  [10]- [11]--

Bu Sitede Kullanılan Yazılı ve Görsel Materyalin Tamamı Erkan Öztürk'e Aittir ve İzinsiz Kullanılamaz